کاربران گرامی ریلم ۳.۳.۵
با سلام و احترام،
به اطلاع میرسانیم که بهدلیل بروز یک مشکل فنی ناشی از نوسانات برق در دیتاسنتر، بخشی از اطلاعات مربوط به هیروهای شما تنها به 1 روز قبل برگشت داده شد ( یعنی زمان آخرین Backup ما ) .
ما صمیمانه بابت هرگونه اختلال یا از دست رفتن اطلاعاتی که ممکن است برای شما رخ داده باشد، عذرخواهی میکنیم و تا جایی که توانستیم این مشکل را به کمترین حد خود رسانده ایم .
اقدامات انجامشده:
-
✅ اعتبار تمامی سرویسهایی که از ساعت ۵ صبح روز ۴ مرداد به بعد از طریق سایت برای هیرو یا اکانت خود خریداری کردهاید (از جمله: بوست لول، آیتمهای ترنسموگ، توکن، گلد، خدمات کاراکتر، تغییر نام و...) مجدداً به اعتبار اکانت شما بازگردانده شده است.
-
✅ گلدهایی که از طریق بخش فروش گلد کاربران خریداری کردهاید، مجدداً برای هیروهای مربوطه ارسال شدهاند.
-
✅ مدت زمان عدم دسترسی به سرور، به زمان باقیمانده اکانت ویژه کاربرانی که در ساعت ۵ صبح روز ۴ مرداد دارای اکانت ویژه بودهاند، افزوده شده است.
-
✅ اعتبار اکانت کاربرانی که پس از ساعت ۵ صبح روز ۴ مرداد اقدام به فعالسازی اکانت ویژه کردهاند نیز به حساب آنان بازگردانده شده است.
متأسفانه با وجود تلاش فراوان تیم فنی، فعالیتهایی که از ساعت ۵ صبح روز ۴ مرداد به بعد انجام دادهاید (از جمله دریافت آیتم، فارم گلد، افزایش سطح هیرو، انجام کوئست و...) قابل بازیابی نیست. لذا خواهشمندیم از پیگیری این موارد خودداری فرمایید.
📌 توجه:
✅ تعداد Currency هایی که بهعنوان پاداش Dungeon Finder در نظر گرفته میشود، به مدت ۴۸ ساعت دو برابر شده است.
از اعتماد و همراهی شما سپاسگزاریم.
با احترام،
تیم مدیریت سرور